♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under december 2010

Av Helena - 17 december 2010 22:07

.. Att i dag så är det bara en vecka kvar till julafton!!   


Kram!

  

Av Helena - 17 december 2010 21:52

I dag så var jag och Tompa på föräldragrupp igen, jag tycker att det känns bra att gå på det! Träffa andra som ska ha barn typ samtidigt och höra lite på dom andras funderingar också.. Vi har mycket funderingar och hon är bra på att prata och berätta hon som har det!!


Sen i kväll så har jag jobbat, fick jobba med Anna Lena i kväll å det var kul! Det var ett halv år sedan hon jobbade nu så hon var saknad på jobbet! :)


Tompa han jobbar i kväll så jag ska väl bara slöa å kolla på tv ett tag innan ja somnar! Jag är så trött i ryggen nu efter en lång dag!!


Ha en bra kväll!

Kram

  

Av Helena - 16 december 2010 10:40

I dag så är jag ledig, behövs verkligen känns det som..


I går kväll så blev det en mys kväll å kolla på tv med Linda!!


mamma, farmor och fritz kommer hit i dag.. Då ska mamma och jag göra nå så roligt som att julstäda i källarn.. Sen stannar väl Fritz här med mig när dom ska åka och handla.. =) Då brukar vi ligga i soffan och lata oss, för det tycker han om!! =) Lill killen mattes!!♥


Kram

  

Av Helena - 14 december 2010 18:55

I dag så har jag jobbat! Men fy så trött ja blir nu efter ja jobbat.. När ja kom hem så diskade jag hela lasset disk efter gårdagen..


I går bjöds det på räkchips (Dom blev lika goda som köpta) wokade grönsaker, kyckling och nudlar till efterrätt så belv det glass, päronhalvor, grädde och colasås! Mycket gott å mätt blev man! :)


I kväll så skulle vi köpa mat å fira att Flupp har fått jobb men verkar bli fira utan flupp!! El vi ska köpa lite mat i alla fall, orkar inte laga någon mat! Även fast jag sovit en sväng sedan ja kom hem från jobbet! :)


Nu har jag 10 st jobb dagar kvar! Känns konstigt.. Men välbehövligt!


Kram

  


Av Helena - 13 december 2010 15:06

Middagen är nu inhandlad!! :D Ska väl börja förbereda lite snart!! =)


Kram

  

Av Helena - 13 december 2010 11:42

  


Det blev så lite bilder tagna.. Måste börja bli bättre på det igen! Det är ju så kul att ha en massa kort sen!! :D


Ha en bra dag!

Kram

  

Av Helena - 13 december 2010 10:38

Det har blivit lite bloggande i helgen.. På lördgags kvällen så jobbade jag först.. Sen så blev det utgång, det var faktiskt riktigt kul! =) Det var engmans kapell ute och riktigt mycket folk!!


I går så kom Gun Britt och Pelle hit och åt en liten jultallrik och fikade! Även Jonsson kom hit och fikade!


I kväll så är det tjejmiddag igen!


Det kommer lite bilder från lördagen också senare!


Kram

  

Av Helena - 11 december 2010 13:28

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards