♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under december 2010

Av Helena - 11 december 2010 00:05

Va otroligt mysigt det är att ligga i soffan och känna hur lilla bebis sparkar för fullt i min mage!!♥


Gonatt!!


Kram

  

Av Helena - 10 december 2010 13:23

  


Ha en bra fredag!

Kram

  

Av Helena - 10 december 2010 11:39

Ja då var det fredag igen.. Jobbar i kväll, men det går bra att jobba kvällarna tycker ja!


Har även hunnit med att vara på stan en sväng.. Köpt en födelsedagspresent till en person ja aldrig träffat.. :P Peter ska på fest på lördag så jag fick åka på stan å köpa 30 års present! :)


Nu ligger Fritz här och snarkar bredvid mig i soffan, och Tomas ligger också och snarkar än!!


  

Av Helena - 9 december 2010 13:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 9 december 2010 12:06

Har i alla fall beställt lite julklappar till min bror nu.. Hur svårt som hellst att köpa nå åt han ju.. Är det nå han vill ha så köper ju han det själv.. :P


Måste även köpa nå mera till mamma och pappa fast tänkte inte köpa så mycket till dom.. Dom flesta av pengarna nu får gå till saker till bebis! ♥


Ha en bra dag!

Kram


  

 

 

Av Helena - 9 december 2010 10:14

..Fy fy inte kul! Vaknade med det tidigt i morse! Känner mig fortfarande öm på vaden!! :S Men har läst att det är vanligt under graviditeten..


Sen mådde jag illa i stället!! Men efter ett tag så somnade ja om i stället!!


Kram

  

Av Helena - 7 december 2010 14:40

Fick svar från försäkringskassan i dag om min havandeskapspenning!


Det blev då beviljad i alla fall, så det är ju bra! :)


Kram

  



Av Helena - 6 december 2010 18:59

  


Är det nå bra på tvn o kväll??


Skulle ha varit till Ilsbo någon dag å hämtat min fina julgran som vi ska ha här hemma också.. Är ju så trångt nu med en stor gran.. Har lite för mycket saker.. :P hehe!


Kram

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards