♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Helena - 31 maj 2011 12:09

Ja då var det Tisdag igen, vi fick besök i dag från morbror Peter som ville hälsa på Eddie en sväng och få lite fika. Nu myser mina fina grabbar i soffan framför tvn.


I går var det mammaträff igen, mera prat den här gången. Roligare när man lär känna varandra lite mera.. =) Sen så blev den ute dag med att klippa gräs, började kratta och fixade såna tråk saker.. :P På kvällen var vi och hälsade på Eddies farmor en sväng.


I dag så vet ja inte riktigt va vi ska hitta på.. Ta en sväng med dammsugan kanske?!


Ha det bra!


 



Av Helena - 29 maj 2011 11:16

 


 

Av Helena - 28 maj 2011 00:03


 

Han skrattade ännu mera innan jag började filma så klart.. :P


Och lika hemskt är det varje gång att höra sig själv.. :P


 

Av Helena - 27 maj 2011 23:51

   


 

Av Helena - 27 maj 2011 23:34

Började med ett sjukhusbesök med våran lilla kille, ett återbesök efter tiden på neo när min lilla kille föddes. Det visade sig att Eddie är laktosintolerant.. Vi får hoppas på att det växer bort med tiden när han blir större.. Och nu att han kommer att bli bättre i sin lilla mage♥ Min lilla älskling♥


I kväll så har vi kollat på film med Mickis och Tom vi kollade på Änglagård tredje gången gillt. Den var bra tycker ja! :)


 

Av Helena - 26 maj 2011 09:07

i går så blev det en massa sakert gjort här hemma.. Med hjälp av min mamma! :)


Nu ser man ut genom fönsterna igen, en helt ny värld öppnade sig! :P Även nya somriga gardiner blev det, blev så fint så! :) Eddie va så snäll hela dagen han, lill hjärtat mitt♥


Sen åkte vi en sväng till Carina och Leif i Näsviken och kollade på hans ny inköpta motorcykel och fikade lite!


I dag så ska jag och Eddie på stan med Linda, ska bli kul!! :)


Ha en bra dag!


 

Av Helena - 24 maj 2011 11:42

Var ju i väg och klipte mig i går.. Det var välbehövligt kan ja lova.. Men hon klipte av en bra bit och tunade ur det ordentligt.. Så det blev en jättestor hårhög på golvet och min tofs känns så otroligt liten nu, fast det känns bra! :)


 

Av Helena - 24 maj 2011 11:21

Eddie skulle snart behöva en gå stol han.. Även fast han inte kan använda den riktigt än men.. :)


Någon som vet en fin till ett bra pris till salu? :)


 

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards