♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Helena - 31 mars 2011 12:01

Har inte haft någon ork till att skriva någon blogg.. Har inte alls mått så bra.. Fick världens frossa och feber.. Bara frös och skakade:S Blev en eftermiddag på sjukhuset i går då igen och en massa prover! Det måste vara något hela tiden känns det som.. Suck! Infektionsprovet börjar bli högre nu igen.. =( Dom fick ner det till 17 efter dunder kur med penicillin efter att det var över 300 (crp) men nu var det öppe på 40 igen..


Men känner mig lite piggare i dag väntar på att dom ska ringa från sjukhuset så får höra vad dom säger..


 


Av Helena - 28 mars 2011 12:00

Ja då var det måndag igen.. Eddie ligger på min arm och kollar på mig när ja skriver..


Har haft en bra helg med mycket kalasande och tjej middag hos Flupp!! Fast vi hade ju en liten kille med oss nu också.. =) Men han var så snäll så inga problem med att ha han med.. ♥ Han trivdes mycket bra med tjejerna och få ligga i Elins famn!♥


Nu ska vi snart ta en promenad!!


 



Av Helena - 26 mars 2011 12:36

   


    

Av Helena - 26 mars 2011 11:55

 

Gullkillarna!!!♥


 

Av Helena - 26 mars 2011 11:46

               

Sen så har han säkert fått en massa mera som ja glömde nu.. :P

En massa och fina saker har han fått i alla fall!!!♥


 

Av Helena - 26 mars 2011 10:57

I onsdags fick vi fin besök av Flupp och Alex och jättefina kläder fick Eddie!!


 

 

Av Helena - 25 mars 2011 12:35

I dag så blir lilla killen hela tre veckor!!!♥


Blåser en hel del i dag också men det blir nog en liten promenad i alla fall! Han tycker så mycket om att sova i vagnen!


Bella ska nog också komma förbi och hälsar på i dag!! Va roligt att träffa henne!!


Sen blir det en hel del kalasande i helgen, i möra  så ska vi fira att mamma och Tomas har fyllt år i stuga och på söndag så ska vi fira att Tomas fyllt år hos Tomas mamma. Och att Eddie är född!♥ Vi låg på sjukhuset när både Tomas och mamma fyllde år så det får firas nu! :)


 

Av Helena - 24 mars 2011 13:20

Det bara blåser en massa ute.. Inte kul att vara ute..


Nu ligger grabben här i mitt knä, vill inte alls ligga själv i sin säng just nu:P En riktig mys kille!♥


Jag måste ta och knäppa kort på alla fina kläder han har fått också! Så nöjd och glad för allt fint!!!♥


Nä nu behövs det bytas blöja här.. :P


 

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards