♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Helena - 28 oktober 2011 13:47

Blev ingen riktig mammaträff i dag några var sjuka och såna saker..


Men Anna Karin och Nils kom hit och fikade och lekte lite i alla fall.. Eddie blev så glad när han fick besök!


 

Även att Eddie försökte resa på sig för första gången.. Måsta ju kolla läget när Nils hade hans gåstol.. ;)


   


Av Helena - 28 oktober 2011 13:38

I går så var Eddie mycket piggare, el redan på onsdagen...


Men fortfarande svår att få i mat, tänder på g kanske?!


 

   


Av Helena - 27 oktober 2011 13:03

När mamma var på en tre rätters hos Elin!! Mamman fick god mat och var duktig på kortspel!! :P


En lite piggare Eddie var hemma med mormor och morfar.. I dag har han inte nå feber (skönt) men vill ju inte ät så gärna.. :/ Men i går åt han då en hel portion gröt med mormor..


 


 

Av Helena - 27 oktober 2011 12:51

Fattas bara skor, mössa och vantar nu! :)


 



Obs! Kom ihåg att om du får in på min blogg från längen på facebook så läger ja inte ut alla inlägg på facebook...

www.walle85.bloggplatsen.se :)


 


Av Helena - 26 oktober 2011 10:14

Lill pluttas vaknade i morse vid sex tiden och hade 38,8 grader.. Men somnade om efter fått alvedon.


Nu vill jag att mitt lillhjärta ska bli frisk!! Så jobbigt att se att han inte är pigg och tråkigt att sitta hemma! Vill ha min glada lille kille nu! Fast nu är det full fart på honom.. Även fast han fortfarande inte ätit just nå :/


 

Av Helena - 25 oktober 2011 22:56

Tänkte att han behöver ju en varm overall även fast han mest kommer att sitta i vagnen den här vintern.. Men lite vill han nog leka i snön också.. :)


 


 

Av Helena - 25 oktober 2011 20:28




 

Av Helena - 25 oktober 2011 20:17

Är fortfarande sjuk.. Feber, förkyld och vill inte äta:/ Tar sig mot öronen..


Ringde på bvc i dag och hon tyckte att jag skulle komma så dom kunde kolla han.. Han hade gått ner lite i vikt och vi fick träffa en läkare.. Crp var bra i alla fall men öronen var röda så han trodde nog att han hade ont i dom.. Lillpluttas då.. Mera alvedon skulle ja ge han annars så var det väl inte så mycket mera..


Men glad ändå.. :)


   


Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards