♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Helena - 31 januari 2011 23:10

Skönt med nyklippt hår, äntligen! :) Sen så blev ja kvar i Ilsbo hos mamma och pappa tills nu.. Tompa han jobbar så det är tomt hemma!


Ska lägga mig i sängen å kolla på tv tror ja och ringa till Tomas och höra hur det går för han!


I möra på morgonen (för mig;)) och förmiddagen skulle nog Linda säga.. :P så ska ja träffa Linda!! Hon tycker att ja är lite seg på morgonen vet inte va hon fått det i från.. :P hehe!


God natt alla kära läsare!


  

Av Helena - 31 januari 2011 11:34

I dag ska ja klippa håret!! Härligt!! :D


  

Av Helena - 30 januari 2011 23:13

Tog tag i disken ändå.. Skönt att ha det gjort! :)


Här kommer lite bilder från i går.. Men glömde knäppa kort tidigare på kvällen så klart.. Kom på kameran när barnen sov och vi låg som nå slakt i soffan.. :P


   

  

Av Helena - 30 januari 2011 22:21

.. Ta reda på all jäkla disk som blev efter middagen.. Men har inte mycket till ork så gör det nog i möra i stället!! :P


Förlorade inte på kortspelen i dag i alla fall:P


Å tack till Elin som hjälpte mig med maten! :)


     

Av Helena - 30 januari 2011 15:45

Och slö dag.. Tills nu i alla fall.. :P Nu ska ja börja fixa till middagen till i kväll! Men som tur är kommer Elin och hjälper mig!! ♥ Har väldigt ont i nedre delen av ryggen i dag och känner mig inte alls så pigg..


I dag så kom Tom, Mickis + barn på besök! Vi var en sväng på skutan och fikade!


I går kväll så var vi till Åsa och Andreas dom bjöd på mycket god mat och efterrätt! Efter maten blev vi trötta så satt å slöa och kollade på film! Skön och mysig kväll!!


  

  


Av Helena - 29 januari 2011 13:13

  

Kram

  

Av Helena - 29 januari 2011 13:04

Härliga helg! :D I kväll så är vi bortbjuden på mat! Det uppskattas!


Vi ska till Åsa och Andreas ska bli jätteskoj!!


Är även bjuden på fest hos Alex, det är mycket i dag! :P Men dom får ja jag träffa i möra också!! Då är det min tur att laga mat, tror ja nästan har bestämt va det blir också.. ;)


Kram

  

Av Helena - 28 januari 2011 19:36

Jag och Tomas var en kväll till Åsa och Andreas och hälsade på.. Då köpte vi ett jättefint babygym av dom!!


    

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards