♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under december 2010

Av Helena - 22 december 2010 09:29

Jäklar va det snöar hela tiden.. Undra hur mycket snö det är nu igentligen..


I ågr så var vi bortbjuden på mat till Tom och Mickis! Vi fick tacos!! Mycket gott!! Sen satt vi och prata och kolla på tv, mycket trevlig kväll!


Nu snart så är det mvc igen.. Å lyssna på lill♥


Kram

  

Av Helena - 21 december 2010 13:18

Man låter helt enkelt någon annan fixa snörerna åt en!!


Och det uppdraget får farmor i dag!! :D


Kanske det är för att jag är vänsterhänt som jag inte kan..?! För att ja har saxen fel el nå.. Skyller på det i alla fall.. :P


Kram

  

Av Helena - 20 december 2010 20:39

Har varit och fikat hos Elin och bytt julklappar!! Jättemysigt och gott fika!!♥


Vi bestämde i förväg att alla skulle köpa en fotoalmanacka med oss fyra i..

Jag, Elin, Alex och Flupp!! Plus några till också var med! :)


Jättefina var dom, mycket fina kort.. ;) hehe!!


Kram

  

Av Helena - 20 december 2010 16:15

Va jag är dålig på att slå in julklappar.. I alla fall och försöka fixa snörena och få dom fina.. Knorra dom el hur man ska förklara.. :P haha!!


Kram

  

Av Helena - 20 december 2010 14:13

Är det bara för mig som det blir att man måste ta bort spotify på datan ibland och installera nytt??

Av Helena - 20 december 2010 13:18

Var det nu man skulle va sugen på att städa el?! :P


Har nyss varit en sväng på stan å handlat lite mera julklappar.. Skulle ju handla bara lite men det blir bara mera hela tiden.. :P


Kram

  

Av Helena - 20 december 2010 10:35

Och i dag så snöar det fortfarande.. Jag är så less på att skotta snö! Min rygg orkar inte med det riktigt längre.. Verkar inte som bebis tycker om det!!


Nu är jag i alla fall ledig från jobbet i tre dagar, skönt! Men ska väl julstäda och fixa lite!! Tur man inte behöver fixa en massa julmat i alla fall! :)


Kram

  

Av Helena - 18 december 2010 11:19

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards