♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Helena - 17 mars 2011 13:08

        


  

Av Helena - 17 mars 2011 11:28

Har ju inte så mycket mjölk i mina bröst, men lill killen är en riktigt matglad kille! Äter gärna ur sin nappflaska med ersättning också!


Han växer och går upp i vikt snabbt.. ;)


Nästa vecka ska vi på första bvc besöket! Nu sover han så söt! I kväll så blir det att åka till Ilsbo och äta tacos!


I går kom även Elin förbi en sväng hon ville titta lite på lill killen och det fick hon ju så klart!  ♥


Man kanske skulle ta och lägga in lite bilder också!!


  

Av Helena - 16 mars 2011 15:09

Så otroligt skönt att va hemma igen och ha lilla killen med hem!! Helt underbart!!♥


I dag så har Linda å Felicia varit hit å myst med oss!♥ Vi har även haft besök av bvc som kom hit å kollade på lillen, allt ser bra ut och han går snabbt upp i vikt.. :P Stora killen♥


Nu ska vi ta en promenad medans det fortfarande är varmt ute, i går var premiärturen då kom även mamma och fritz å gick med oss en sväng! Sen var vi till Rogsta och åt och farmor fick mysa lite med grabben!


I möra så ska vi åka till Ilsbo och äta tacos!! Får se om morfar vågar hålla i han nu el om han ska vänta längre.. :P


Hoppas att ni får en bra dag!

  

Av Helena - 9 mars 2011 08:03

Vill sova hemma i min egna säng utan att någon ska komma å väcka en hela tiden om man väl har somnat.. Vill att både jag nå grabben ska bli helt bra nu.. Mycket man vill:-P fast jag ska inte klaga det är ju dom som måste vara här så mycket längre.. Kram från oss<3

Av Helena - 8 mars 2011 08:41

Tråkigt nog så har ju både jag och lill killen en infektion.. Men vi hoppas på att snart bli friska och få åka hem! <3 kram walle och eddie!

Av Helena - 6 mars 2011 09:18

Det blev en liten pojke på 3376 gram och 51,5 cm! Våran fina lilla kille<3 och han ska heta eddie<3

Av Helena - 3 mars 2011 09:09

  

Ja i dag så är det torsdag då.. Konstigt det känns både som veckan gått fort men även att den varit typ den längsta i mitt liv.. :P Jag tycker inte om att vänta!! Och inte att gå runt å känna sig så här heller.. Man får gnälla lite när man gått  två veckor över tiden.. ;)


I möra så är det sjukhuset igen.. Får se hur det går då!!


Få se om ja ska ta och gå på stan en sväng.. Om ja orkar med det, skulle behöva köpa en present till Tomas också.. Fast han får ju den bästa presenten ändå nu snart ändå! ♥ Men det vore kul att träffa Linda en sväng å hon skulle på stan en sväng i dag..   


Ha det bra!!

  

Av Helena - 2 mars 2011 22:08

Vilken skön vårdag det varit i dag, fast ja har inte varit ute så mycket:P


Var på lönesamtal i alla fall och va rik ja ska bli sen när ja börjar jobba igen:P


Har i alla fall varit på gomiddag hos Elin i kväll!! Mycket trevligt!! ♥♥ Nästa gång får nog även lilla bebis följa!!♥♥ Den borde ju komma nu snart.. Nu är ja säker på att det är en pojk, en seg pojke.. ;) Lik sina föräldrar säger min bror.. hehe:P


Nu kom även Tomas hem så ska vi slöa lite framför tvn innan det blir sova!!


Gonatt!!


  



Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards