♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Helena - 10 januari 2012 20:55

Började dagen med att ta bort julsaker, bara gadiner i köket som ska bytas nu!


Sen blev det en promenad med Jessica och Anna Karin och fika på stan! :) Även Alfred, Nils och Eddie så klart också!! Nu sover min lillpluttas så det var nu  man ska passa på med att göra en massa nytta då va?? Blogga är ju nyttigt det också! ;)


Full fart på Eddie nu, maten går väl sådär.. Men han åt en portion gröt nu till kvällen (mamman glad)!! Annars har han kommit på att det enda han ska äta är nutramigen (ersättning).


I möra så ska jag och min lillskrutt träffa Linda och Felicia!! Felicia är så gullig med Eddie och vill krama och pussa på han hela tiden, men han tycker nog allt hon är lite jobbig ibland.. ;)  



(En bild sedan nyårsafton hos Leif & Carin)


Ha en bra kväll!!


   


Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards