♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Helena - 15 juni 2011 22:35

Har varit på sjukhusbesök med min lilla Eddison i dag.. (Även Linda var med:))


Trodde att det skulle räcka med att köpa laktos fria produker åt han men det är själva mjölkproteinet som han är intolerant mot.. Blir att tänka till när man ska handla lista med sig där det står va han får äta.. Men bara min lilla kille mår  bra så.. Sen så får vi ju hoppas på att dte växer bort.. Var på maxi i dag så kollade ja på lite grejer som han kan äta och en yoghurt han han äta kostar 34 kr för en liter! Billigt å bra.. ;)


Annars så har jag och Eddie mest varit med Linda, Felicia och Milian.. Min kära sambo bara jobbar och sover just nu känns det som..


Eddie var för förstagången på buspalatset i går (även första gången för mig) han tyckte det var så kul å kolla på Felicia och Milian och dom andra barnen och hade nog gärna velat vara med å lekt han också.. Bilder kommer :)


Har fått en massa bilder som Linda tagit med sina systemkamera också.. Så roligt!! Bilder kommer sen!


God natt!


 


Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards