♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Helena - 6 april 2011 11:00

   


I dag så ska jag, Eddie och Elin åka och fika med våra mammor i Ilsbo!! Mysigt♥


 

Av Helena - 6 april 2011 10:40

Det första alla frågar är Är han snäll? Ja det är han absolut!

Och det andra är.. Hur går det med amningen då? Varför är det så viktigt för alla andra hur det går med amningen? Visst ja vet att det är bäst för barnet att bli amat, men när det inte funkar så är det ju inte så mycket att göra åt..


Jag amar Eddie till en viss del resten får han ersättning, och inte verkar han lida för det. Han är oftast väldigt glad och nöjd!! Är jag en sämre mamma för jag inte har så mycket mjölk?? Min kraftiga infektion, hans infektion och allt som hände dom första dagarna gjorde nog sitt.. Och ja jag pumpade ut då var 3 timme när han inte orkade suga dom  första dagarna!


Nu är han i alla fall ny badat för han pinkade på sig själv.. hehe! Nu ligger han nöjd i babygymet min lilla kille!♥


 

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards