♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Helena - 11 februari 2011 23:29

Känns tungt å lite jobbigt nu.. Ryggen gör ont!! =( Förkylningen vill inte riktigt ge med sig..


Men i alla fall så närmar det sig till bebis kommer! :D 7 dagar kvar till beräknad födsel!! Fast ja ställer in mig på att gå över tiden..


Nä nu får blir det sängen!

   


     

Av Helena - 11 februari 2011 17:35

Det blev ju lite soligt i dag ändå, tog en promenad ner på stan och mötte Linda! Vi var på försäkringskassan och sen blev det ju lite shopping ändå:P Fast ja köpte mig bara en ny tröja! =) Linda handlade lite mera hon:P Kankse tur att vi inte hann vara någon längre stund på stan.. :P


I kväll så vet ja inte rikigt va som händer, blir nog hemma och vila och ta det lugnt!


Ha en bra fredags kväll!


  



Av Helena - 11 februari 2011 10:27

Igår kväll hade jag och Elin en trevlig film kväll! Först kollade vi lite på ond tro.. En svensk skit dålig film.. Kollade inte klart på den heller! Så se den inte! :P Sen kollade vi på eat pray love! Den var bättre den!  =) Hade en trevlig kväll i alla fall!


I dag så hade ja planer på att gå på stan med Linda å träffa henne lite, men kommer nog inte från gården det har drivit så mycket på vägen.. Och känner inte för att gå.. :P


  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards