♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Helena - 5 januari 2011 14:55

  

MVC

Av Helena - 5 januari 2011 14:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 5 januari 2011 14:29

Redan onsdag igen, i går kväll så hade vi en mycket trevlig å mysig kväll åt på kina det var mycket gott! Kul å träffa Karro och Markus också!! Linda, Felicia och Milian var också med och Tomas så klart!! :) Sen så åkte vi hem till Linda å fikade och satt och pratade!!


I dag så var ja på stan en sväng med Linda, blev ju lite shopping till bebis så klart.. ;) Bilder kommer! :) Vi var även på jambo och fikade, mums! :)


Kram

  


Av Helena - 4 januari 2011 11:15

I dag så kommer Fritz hit och är här när mamma och farmor ska handla! :)


Sen i kväll så kommer Karro och Markus hit!! Ska bli så kul å ses!! Vi ska äta på kina, mys!!♥


Hoppas även på att Tomas inte behöver jobba i kväll och att Linda och Barnen kan följa!!


Ha en bra dag!

Kram

  

Av Helena - 4 januari 2011 10:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 4 januari 2011 00:13

Har just betalt en väggtext nu som ja vunnit på tradera!


Hoppas att den blir fin i bebisens rum! :)


  


Kram

  

Av Helena - 3 januari 2011 23:57

I dag så har mamma och pappa varit här och ätit mat med oss! Trevlans!!


Sen åkte Tompa på jobb och jag åkte till Linda vi kollade på tv, pratade en massa och jag kollade när Linda spelade just dance på nintendo wii.. Hehe, roligast i dag.. ;)


SKa ta och lägga ut lite bilder från nyår också..


Men nu ska jag nog ta och sova!


God natt!


Kram

  

Av Helena - 2 januari 2011 20:33

Vart inte så jättebra med en promenad..


När vi nästan var hemma igen så halkade ju jag så klart.. Aj så nu har jag ännu mera ont i min rygg..:S Men med magen gick det bra i alla fall!! :)


Nu har vi varit och ätit på jag och du med Jonas och Fia!! Nu ska vi åka till Iggesund en sväng å fika.. Mycket nu!! =)


Ha en bra kväll!

Kram

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards