♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Helena - 16 januari 2011 14:16

  

Av Helena - 15 januari 2011 17:04

Änligen händer det lite i bebis rum, sängen och skötbordet har kommit upp! PÅ tisdag så kommer nog pappa och peter och ska hämta resten av bokhyllan/vitrinskåpet. Och ta med byrån! Så alla nytvättade kläderna kan få ligga på sin plats!! Längtar efter min lilla bebis!!♥


Sen ska vi på middag hos Tom och Mikaela, lasagne! Gott gott! :)


Kram

  

Av Helena - 14 januari 2011 21:44

Har vi fått lite gjort.. Har börjat röjt undan en hel del grejer i bebisens rum, nu väntar vi bara på bär hjälp! :) Men shit va grejer jag har.. hehe!!


Nu ska ja få lite massage för min onda rygg!


Kram

  

Av Helena - 14 januari 2011 18:14

Dagen började med att Mikaela kom hit en sväng  innan hon skulle hämta pojken sin på skolan, sen så var jag och Tompa på mvc och föräldragruppen!


Sen så var vi på stan en sväng å köpte pingus sängmobilen som vi ville ha! :)

  


I möra så skulle nog Tom och Mikaela komma å hjälpa till och flytta lite tunga saker som ska möbleras om lite.. Sen så kommer pappa och Peter någon dag till veckan och ska hämta vitrinskåpet och ta hit byrån så jag kan läga ner bebis nytvättade kläder!! :D


Ha en bra fredagskväll!

Kram

  

Av Helena - 13 januari 2011 22:56

Har inte haft så mycket att skriva i dag.. Känt mig lite små hängig i dag.. Men har tvättat bebisens kläder, så söta små kläder!! hihi!!♥


Var i alla fall å lämna ännu ett lönepapper som försäkringskassan ska ha i dag till chefen.. Redan less att ha med försäkringskassan å göra.. :P


I kväll så har vi varit å hälsat på Pär å Katrin, kompisar till Tomas.


I möra så är det föräldra grupp igen, det ska bli kul! :)


Nu ska ja kolla lite på tv innan vi ska sova!!


God natt!

Kram

  

Av Helena - 12 januari 2011 17:03

I kväll så är det middag hos Elin, hoppas hon har lagat nå gott åt oss!! :D


I dag så har Fritz varit här medan mamma och farmor har handlat, sen kom dom hit och fikade med oss!


Har även packat ihop lite i bebis rum.. Men det syns knappt.. :P haha!


Ha en bra kväll!!

Kram

  

Av Helena - 11 januari 2011 23:11

Dagarna går så fort.. Ska ta och sova nu! Så ensamt bara när Tomas jobbar! =(


Har i alla fall haft en mysig å bra kväll med Linda!


Kram på er!

  

Av Helena - 11 januari 2011 15:13

Tänkte ni skulle få se hur bebisens blivande rum ser ut just nu.. hehe! Har i alla fall flyttat datan!! Ja då var det bara resten kvar sen då:P


        


Har ju lite att göra som ni ser.. ;)


Nä nu måste ja fortsätta med julsakerna..


Kram

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards