♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Helena - 21 januari 2011 12:10

I möra så ska vi göra langos, det var jättelängesen jag åt det nu.. Ska bli så gott!! =)


  


Kram

  

Av Helena - 21 januari 2011 11:14

I dag så är det sista föräldra gruppen innan våra bebisar är födda! Jag tycker att träffarna har varit väldigt bra!!


I går kväll så följde jag med Tomas och åkte lite lastbil.. Han skulle bara till Timrå så då kunde ja också följa.. Super längesen ja åkte med han nu.. Men han tyckte ändå att jag ville ha för många kisspauser.. Haha! Så går det att ha med en gravid i en guppande lastbil.. :P


I kväll så vet ja inte rikgit va man ska hitta på..


Ha en bra dag!

Kram

  

MVC

Av Helena - 21 januari 2011 10:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 19 januari 2011 23:20

  


Ska upp tidigt i möra på mvc så är det är dax att ta och sova nu!!


Har varit till Nettan i kväll pratat en massa sen kom även Tompa å fika med oss!


Även att mamma, pappa och Peter var här på eftermiddagen så nu är hyllorna uppe och vitrinskåpet borta!! Det kommer bilder nå tag! :)


Kram!

  

Av Helena - 19 januari 2011 12:33

Blev väckt av att telefonen ringde.. Linda var på väg hit, oj oj jag sov visst lite för länge.. :P Vi kollade på våra bästa år och åt frukost och pratade en massa! :)


Vi vek även ihop bebis kläder så nu ligger dom i byrån!♥


Sen i dag så ska ja till farbror doktorn få se vad han säger..


Mamma och pappa ska komma hit dom också och hämta bokhyllan/vitrinskåpet så ska man väl kunna fixa till bebis rum riktigt sen!!♥


Det blir mycket skrivit om bebis här men vill man inte läsa så behöver man inte.. ;)


Sen i kväll så ska ja nog till kusinen + barn och kolla hur dom fått i sin nya lägenhet!!


Kram

  

Av Helena - 18 januari 2011 21:21

I dag så började jag med att gå på stan med Mickis och Linda, vi var även på jambo och fikade!


Tompa och jag var även på förlossningen på rundvandring i dag.. Kändes skönt att få se vart man ska sen.. Men även att vi blev mera nervös.. :P Det närmar sig!! ♥


Nu i kväll så är det bara soffan som gäller.. Känner mig trött i dag!!


Kram

  

Av Helena - 17 januari 2011 18:30

Var på stan en sväng i dag å träffade Bella! Och av henne fick vi en present av Henny och Arne, el bebis fick en present! ♥ Super söt dress från Afrika!! :)

  

Tack snälla Henny och Arne! ♥


Var roligt att träffa Bella igen också, även Maggan och Glenn! :)


Kram

  


Av Helena - 16 januari 2011 14:23

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards