♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under november 2010

Av Helena - 5 november 2010 12:19

Och i kväll är det sista dagen av mina fyra jobbiga jobb dagar!! (Annars brukar ja inte tycka att det är jobbigt med fyra dagar, men allt är ju som det är nu..)


Sen är det helg, Va skönt! Fast då jobbar Tomas en massa i stället då.. =(


På söndag så blir det nog fira farsdag en vecka för tidigt då jag jobbar helgen efter så då blir det go mat hos moder och fader! =)


Ha en bra dag!

Kram

  

Av Helena - 4 november 2010 22:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 4 november 2010 22:31

Är snart slut den också.. Har jobbat i kväll och det gick hyfsat bra.. Fast blir väldigt slut när ja kommer hem.. Koplar väl av då..


Har i alla fall fixat lite på bloggen i dag också.. Roligt med lite förändring! =)


Ha en bra kväll!!

Kram

  

Av Helena - 4 november 2010 10:11

Så gick ja över till grannkärringa och slöa på hennes soffa i stället.. Det var roligt att bara träffas en sväng å snacka lite skit! =)


Färgade även en av mina gamla jobb tröjor.. Den ser ut att ha blivit bra i alla fall!


Nu blir det frukost!


Kram

  

Av Helena - 3 november 2010 17:52

Dåligt med uppdateringar nu när jag jobbar.. I dag så har det gått ganska tungt att jobba.. Jäkla illamående!!! :S Men det är ändå roligt att vara tillbaka igen!!Sen var det personalmöte!


Tomas fixade maten i dag det var skönt, sen somnade ja på soffan ett tag fast bättre att komma i säng sen än sova vidare nu.. :P Har inget roligt att skriva nu så skriver kanske nå mera senare!


Tack å hej leverpastej!

  

Av Helena - 2 november 2010 10:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards