♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under november 2010

Av Helena - 17 november 2010 11:09

Tills i möra då jag och Linda ska åka till Sundsvall å shoppa!! :D


Bäst att passa på nu när jag är ledig den här veckan.. Blir ju helt död när ja jobbat.. Hoppas att morgondagen går bra!!


Måste ju köpa lite julklappar och lite saker till bebis!♥


Kram

  

Av Helena - 16 november 2010 15:03

Jag skulle vilja ha en system kamera i alla fall dom fina korten som det blir..


Fast dom är ju så stor och klumpiga så finns det digitalkameror som är nöstan lika bra??! hehe!


Som man kan förstora bilder och dom blir nästan lika bra bilder som en systemkamera i alla fall..??


Kram

  

Av Helena - 16 november 2010 10:53

Tror att min kamera håller på att packa ihop och säga tack å hej.. =(


Tycker att korten ser gula ut..


Men jag kan då inte klaga för den har varit väldigt bra och väl använd! (=


Men tråkigt ändå..


Kram

  

Av Helena - 15 november 2010 23:15

I går när jag kom på jobbet så fick jag mig en trevlig överraskning..


Fick jättefina kläder till bebis av Kerstin!!!♥


  


Nu måste ja sova!


Gonatt!

Kram  


Av Helena - 15 november 2010 23:10

Ett stort grattis till Linda som fyller 24 år i dag!!♥


Fick fin besök i dag av Linda och barnen så åt vi tacos!!♥

  

Jag gillar bilden då Milian och Felicia läser reklam.. hehe! Milian är då helt inne i tidningen han.. :P


Sen åkte vi hem till Linda och kollade på tv och drack glögg och åt pepparkakor!!


Kram

  



Av Helena - 14 november 2010 13:18

Vi firade farsdag föra söndagen då jag jobbar den här helgen!

Åt god mat och hade det trevlans!


I kväll så är det jobb som gäller!


Hoppas att ni får en bra dag!!

Kram

  

Av Helena - 14 november 2010 12:40

Vilka stora snöflingor det snöar utanför nu!!


Det ser nästan lite overkligt ut!?


Kram

  

Av Helena - 13 november 2010 11:59

  


Hoppas att ni alla får en bra Lördag!!


Kram

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards