♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under oktober 2010

=)

Av Helena - 18 oktober 2010 16:05

  

Av Helena - 18 oktober 2010 15:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 17 oktober 2010 13:48

  

Av Helena - 17 oktober 2010 10:36

Har varit mycket nu i helgen så har inte orkat blogga..


I fredags kväll så var vi till Tom och Mikaela åt med dom och dom drack lite öl och vin.. El jag fick ju hålla mig till trocadero ja.. :)


I går så åkte vi till stuga och var ute och grillade korv och hade det bra!! Sen på kvällen så åkte vi en sväng och hälsade på Bella som var hos Maggan och Glenn i Gnarp!!


Trevlig helg!! I dag blir det till å ta det lugnt å hoppas att ja kommer må bra.. =)


Kram

  

Av Helena - 15 oktober 2010 15:28

Redan helg, veckorna går så fort.. Snart v.23


I dag så mår ja lite bättre, har i alla fall varit ute på en promenad.. Lite kallt men skönt att komma ut!!


Sen i dag så vat ja inte va vi ska hitta på..


Kram

  

Av Helena - 14 oktober 2010 18:21

Ännu en dag med illamånde.. Konstigt att ja mår så dåligt på dagarna.. Det är först på eftermiddagen jag orkade göra nå..


Frostade i alla fall av frysen.. Har gjort nå i dag..:P


I kväll så åt vi tacogratäng sån dom visar på reklamen.. Den var faktiskt god.. =) Bra mat när man inte har mycket ork till att laga mat el blir illamånde av matlagning.. :)


Ha det bra!

Kram

  

Av Helena - 13 oktober 2010 23:27

Ska nog ta och göra mig en fotokalender.. Men vet inte vart ja ska beställa den från..


Elin och Alex har ju en bra, fast i den står inte namnsdagar och när det är röda dagar..


Någon som vet en bra sida??


  

Av Helena - 13 oktober 2010 22:56

Och det bästa med den var det jättefin uppträdande som Flupp å Alex hade gjort till oss!! :D Flupp spelade gitarr och Alex fiol!! Dom var så duktiga så!! hehe!! ;) Bilder kommer senare!! Flupp måste bara lägga in dom i datan först!!


Sen så fick vi god mat också.. Och nästa gång är det min tur, och eftersom jag är så duktig på kortspel så har ja bara två rätters!!   


Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards