♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Helena - 23 oktober 2010 10:40

Ja gårdagen blev det en hel dag hos min kusin Nettan och hennes barn! Blev även bjuden på mat där Elin gjorde pizza riktigt duktig på det hon!! Å lilla Ingrid är så söt fast hon börjar bli en stor tjej nu!! Sen var ja tröttare än tröttast.. :P Och mådde illa.. Men innan det hade vi det riktigt trevligt!! Det får vi snart göra om! ♥


Åkte hem å vilade lite sen följde ja med Tomas till Ubbe och kollade på en wallander film.. Även att ja höll på att somna där och det tyckte Tompa var väldigt duktigt med tanke på hur mycket Lennart pratar.. :P haha!


Nu ska ja vila lite.. Sen så skulle vi ha bytt däck!! I möra så ska ja nog träffa Karro!! Me like!!


Kram

  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards