♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under september 2010

Av Helena - 6 september 2010 13:56

Ja då blir det åter en sväng på hälsocentralen i möra..


Har nog aldrig varit där så ofta som nu känns det som.. :P


Ganska varmt är det ute i dag också, härligt!


Kram Walle  

Av Helena - 6 september 2010 10:28

Kollar på våra bästa år.. Egentligen är det en väldigt dålig serie men kan ändå inte låta bli att kolla på det.. :P

Av Helena - 5 september 2010 22:11

Ja nu var det kväll igen och jag mår illa.. Ovanligt va?!


I går var vi ner på stan en sväng på kvällen.. Roligt att se att det är så mycket folk på cruising här i Hudik! Först var vi hos Ubbe en sväng å fika så kom Lennart dit också så följde dom med oss ner på stan..


Nu kollar vi på tv så snart blir det nog sova.. Brukar somna i soffan ja.. :P


Kram Walle  

Av Helena - 5 september 2010 12:54

160 Dagar kvar!!   

 

hihi!!

Av Helena - 5 september 2010 12:40

I går fixade ja på lite på bloggen.. Blev ganska nöjd faktiskt.. Lite roligare än den andra texten i alla fall! =)


Sen så slutade internet funka helt plötsligt.. Och lika plötsligt började det funka i dag igen.. Tycker inte om när grejer inte funkar.. :P


Ha en bra dag!!

Kram Walle  

Av Helena - 5 september 2010 12:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 4 september 2010 18:31

Ja då har vi städat i dag, äntligen!! Fast det tog nästan hela dagen.. Så är det när man måste vila mellan sakerna man göra.. :P


Sen var Tompa och köpte mat från hot chili! ♥


Pratade även med Karro på msn och hon hade handlat en sak till bebis! Va hon är gullig!! ♥


Kram Walle  

Av Helena - 4 september 2010 11:46

Ja då var det lördag igen.. Få se vad som händer i dag.. Jag blir så jäkla trött så fort jag gör nå.. Har fått reda på att tabletterna jag får brukar man bara ta på kvällen för man blir så trött av dom.. Mjo det har jag ju märkt!!! Så ska ringa åter igen och bråka lite med läkarna på hälsocentralen.. :P Haha, el bråka är väl att överdriva men är det meningen att man själv ska behöva säga sånt till en läkare?!


Gårdagen var trevlans i alla fall roligt att träffa Linda ett tag och sen var det stuga med grillat och en massa annat götta.. Fast mat smakar inte alls lika gott längre.. Mår ju bara illa efter.. Suck!


Nä nu måste ja å Tompa ta och dammsuga och städa lite..  Har tänkt göra det en längre tid nu..


Ha en bra dag!

Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards