♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under september 2010

Av Helena - 8 september 2010 10:31

Ny dag och har ganska mycket att göra i dag.. Undra hur det kommer gå?!


*Träffa Linda

*Personal möte

*Madrass jakt


Mycket det för en som inte är vän vid att göra så mycket just nu utan att börja må dåligt.. Men bara att vänja sig kanske om man ska börja jobba igen då.. Skulle ju så gärna vilja göra det med hur kul och lätt är det att må så dåligt och spy flera gånger när man jobbar.. =(


Jaja det ordnar sig säkert! =)

Ha en bra dag!!

Kram Walle  

Av Helena - 7 september 2010 23:11

  

Av Helena - 7 september 2010 21:41

Har varit och kalasat hos Alex! Trevligt och gött!


Nä nu blir det slöa framför tvn.. El jag måste ju ut med alla soptunnor också.. Ja får väl ta och fixa det innan det blir tvn då!! =)


Ha en trevlig kväll!

Kram Walle  

Av Helena - 7 september 2010 13:44

hihi, man blir ju så shopping sugen och handla till bebis..  ♥


Så idag så fick ja hem ett paket med posten, jättefina kläder!!   

Av Helena - 7 september 2010 12:25

Då kan man stryka hälsocentralen från lista att göra..


Fick nå nya tabletter nu som ja ska prova nu då.. Hoppas att jag inte blir lika trött av dom då.. Känns inte alls bra att behöva äta en massa tabletter hela tiden..


Känns som ja bara vill lägga mig och vakna upp i februari.. =(

Av Helena - 7 september 2010 09:21

Måste ju börja att skriva ett stort grattis till Alex som fyller år i dag!!   


Vad händer i dag då??

*Hälsocentralen

*Gratta Alex


Sen så vet ja väl inte va man ska hitta på..


Kram Walle  

Av Helena - 6 september 2010 22:46

   Ett sånt här halsband skulle jag vilja ha! Me like!  ♥

Av Helena - 6 september 2010 22:43

Blev så otroligt sugen på glass så vi måsta skynda oss på affärn förut å köpa choklad och vanlij glass.. =) Nu ska vi se hur det går att äta det! =)

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards