♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under september 2010

Av Helena - 15 september 2010 14:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 15 september 2010 14:27

varför kan inte folk va ärlig och stå för det man tycker?? Varför skriver man ett annat namn än sitt eget när man skriver en kommentar?!


Hellst när man har kommenterat förut med sitt egna namn.. IP nummer är bra.. haha!!


Mera lösenordskyddade blogg inlägg blir det i alla fall!! =)

Av Helena - 14 september 2010 19:10

Vilken otroligt tur ja har som har bra arbetskamrater.. Vi fick göra en liten special tur för mig i dag på jobbet som är så känslig för lukter..


Det gick ju fast ja mår ju inte alls nå bra.. Kräckts två gånger i dag.. Tur Tomas mamma bor efter vägen.. :P


När ja kom hem blev det sova i soffan.. Sen var ja och Tompa på stan en sväng och köpte ett par bättre skor åt mig som är bättre att gå i.. Och ett batteri till Peters klocka! =)


Kram Walle  

Av Helena - 14 september 2010 10:03

Var så otroligt slut i går när ja kom hem så orkade inte ens kolla datan..


I dag så jobbar ja också känns väldigt tungt.. Mår illa som bara den, undra hur länge det här går?!


Kram Walle  

Av Helena - 13 september 2010 11:58

...och stora jobbardagen... Får se hur det kommer gå...


Hoppas på att det kommer gå bra.. =)

Av Helena - 12 september 2010 22:17

När ska ja sluta må illa?? (Tråkigt för er att läsa men det är ju en stor del av mitt liv just nu)


Prova att jobba i möra var det ja.. Kommer säkert gå jättebra!! :S


Jag och Tompa har nyss kommit hem från Linda.. Kul att få träffa Tobbe också!! Sen kom även Petra och Ante!!


Kram Walle  

Av Helena - 12 september 2010 09:49

Hoppas att ja mår bättre i dag än i går.. Ska inte gå på marknan i alla fall..


I dag så ska vi nog hälsa på Tomas pappa en sväng och sen på eftermiddagen så får vi främmande en sväng!! Trevligt!!


Längtar tills på onsdag nu!! :D   


Kram Walle  

Av Helena - 11 september 2010 18:07

Det enda vi köpt i dag på marknan är tre stycken söta tröjor.. ♥


Men vi måsta skynda oss hem när jag började må illa som en tog.. Nu har ja vilat mig lite så ska vi nog ta och åka å hälsa på Leif å Carina en sväng.. Sen så skulle vi ha varit till Linda en sväng också.. Mycket att göra i kväll!! :)


Ha en bra lördags kväll!!

Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards