♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under september 2010

Av Helena - 20 september 2010 15:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

...

Av Helena - 19 september 2010 16:25

  

Av Helena - 19 september 2010 14:57

Va roligt att flera läser min blogg nu.. =)


Kanske det är spännande ändå att läsa om mitt illamående.. :P


Nu är jag väldigt sugen på att göra om lite här hemma.. Men väldigt svårt att möblera om eller göra nå.. Hmm!


Ska ni rösta i dag?? Va ska ni rösta på då??


Kram Walle  



Av Helena - 19 september 2010 14:25

Har haft problem med internet i dag.. Det har inte velat funka.. Men helt plötsligt funkade det igen!! =)


Skönt väder ute i dag!! Men jag har varken ork el lust att göra något.. Mår bara illa.. Spännande blogg va?? Bara läsa om mitt illamående.. fast just nu är det typ det som händer i mitt liv hela dagarna!!


Köpte i alla fall lite grejer av Linda i går!! Skoj att få hem lite till bäbis, även fast det är långt kvar!! =)


Kram Walle  

Av Helena - 18 september 2010 17:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 18 september 2010 16:13

Har haft en riktigt slöar dag.. Man blir sliten av att jobba.. :P


Bäbis och illamåendet tar mycket energi.. Men det gör inget! :)


Snart blir det beställa mat från hot chili och sen åka till Linda å äta!! Mys! ♥


Ha en bra lördagskväll!!

Kram Walle  

Av Helena - 18 september 2010 09:22

Lördags morgon och jag mår illa.. Härligt att vakna till det!!


Ligger i soffan och läser en bok.. Som ja fått låna av Alex! Och lånar man en bok av Alex måste man läsa den försiktigt.. Hehe! Och det gör ja också! :)


Nu måste ja försöka äta lite..


Kram Walle  

Av Helena - 17 september 2010 22:14

Tänkte ta och ändra på widget (bäbis grejen) men det vill inte funka..

Why??


Nu ska ja mysa med min sambo i stället för datan! ;) ♥


Ha en trevlig kväll!!

Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards