♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under september 2010

Av Helena - 23 september 2010 11:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 23 september 2010 11:33

Sitter just nu och kollar på när Petra fixar Lindas hår!! Så fin hon blir!! :)


Känner att ja behöver ta det lugnt nu och vila efter man jobbat så mycket.. El mycket är väl att ta i.. Men mycket för mig just nu!


Kram Walle  

Av Helena - 22 september 2010 16:48

.. Att sitta å kolla förmycket på en massa kläder och en massa andra söta saker till barn.. :)


Ett favorit märke som jag har är Lundmyr of sweden!! Tycker att dom har en massa fina saker!!




Av Helena - 22 september 2010 16:35

Håller på att kolla på tradera på en massa bebis kläder.. Finns mycket söta och fina kläder där.. Blir sugen på att shoppa en massa ja! :P Syns ju knappt att kläderna är använda när dom är så små.. ♥


Någon av er som brukar handla något på tradera???


Funderar även på va man ska äta i kväll.. Tomas tyckte att vi skulle köpa mat från pizzerian.. Få se vad det blir..


Kram Walle  

Av Helena - 22 september 2010 15:24

Blir inte mycket skrivit nu när ja jobbar så mycket...


I går kväll så hade vi mycket trevligt i stuga i alla fall!! Från mig och Tomas så fick Peter att vi ska gå ut på texas å äta!! Plus skjuts då både hem och dit! det ska bli skoj!! :) han skyller alltid på att han har bilen med sig.. Men det kan han inte då.. :P Sen så skulle en av hans kompisar med också å hans tjej!!


Nu ska ja ta och vila lite..


Sen ta och göra nå så kul som tvätta..:P


Ha det bra!!

Kram Walle  


Av Helena - 21 september 2010 09:48

I dag så fyller min bror 30 år!!!    Så ett stort grattis till han!!


Så i kväll blir det kalajs i stuga!! =)


Kram Walle  

Av Helena - 20 september 2010 22:02

Efter en lång dag...


GOD NATT!!  


Kram Walle  

Av Helena - 20 september 2010 16:00

Har ja ringt å bokat mig en klipptid.. :D


Mitt hår känns så otroligt risigt nu så ska bli skönt att få lite ordning på det!!


Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards