♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under september 2010

Av Helena - 27 september 2010 20:59

Tråkigt att ja inte kunde följa med Flupp, Elin å Alex på texas å äta i kväll.. Men mådde så illa så det var inte så stor idé att köpa mat där.. Men hade varit kul å hitta på nå med dom..


I stället så fick vi fika besök av Jonas! Plus att pappa kom hit med lite svamp åt svärmora! Pappa är ju helt galen i att plocka svamp å hon tycker om svamp så det är ju bra.. :P


Hoppas på att känna mig piggare i möra..

Kram Walle  


Av Helena - 27 september 2010 15:24

Och ledig i dag.. Skönt! Få se hur det blir nu fram genom.. Ska på hälsocentralen i möra igen..


I dag så har jag i alla fall klippt mig!! Så otroligt skönt!!

Blev en stor hög på golvet!! :D


Ha det bra!!

Kram Walle  

Av Helena - 25 september 2010 20:21

Har ätit tacos och hunnit sova ett tag på soffan i dag sen ja kom hem från jobbet!! Härligt!!


Ha en bra kväll!!

Kram Walle  

Av Helena - 25 september 2010 10:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 24 september 2010 17:53

Fick vi i dag.. Av Nettan, Liza och lilla Ingrid! Hon börjar ju bli en stor tjej nu!! ♥ Kan sitta själv också! :)


Sen blev det en snabbis på stan och jag köpte mig ett par nya byxor.. Sen en sväng på maxi i kväll så blir det hemma gjort pizza som står i ugnen nu!!


Ha en bra fredag!!

Kram Walle  

Av Helena - 24 september 2010 12:37

Känner mig hyfsat pigg i dag!! Skönt!


Så va ska man hitta på i dag då??


Kram Walle  

Av Helena - 23 september 2010 22:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 23 september 2010 21:28

I dag så har jag vunnit två saker på tradera.. En söt liten tröja med barbapapa på och en body med spöket laban på! :)


Roligt att fynda lite!! =)


Skulle även behöva köpa mig nå nya byxor.. Skulle vilja åka till Sundsvall å shoppa!! :D


Nu ska vi mysa lite framför tvn (innan jag somnar då:P)


Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards