♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Helena - 11 september 2010 18:07

Det enda vi köpt i dag på marknan är tre stycken söta tröjor.. ♥


Men vi måsta skynda oss hem när jag började må illa som en tog.. Nu har ja vilat mig lite så ska vi nog ta och åka å hälsa på Leif å Carina en sväng.. Sen så skulle vi ha varit till Linda en sväng också.. Mycket att göra i kväll!! :)


Ha en bra lördags kväll!!

Kram Walle  

Av Helena - 11 september 2010 12:24

Blir väl att man ska på marknan i dag också.. =) Hör ju till att man måste gå och kolla.. I går så köpte vi korv, tunnbröd, cocosbollar och ja köpte strumpor också.. Det är ju ett måste.. =)


En annan sak ja alltid brukar köpa är langos.. Men klarar nog inte av att äta det.. Mycket jobbiga lukter där också så var inte kvar så länge..

 

Vad ska ni som läser hitta på att göra i dag då??


I morgon så går vi in i en ny vecka!!   

Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards