♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Helena - 10 september 2010 17:02

Ja det blir det till middag i dag!! Götta!!   


Så får vi se hur ja mår sen och om ja kan äta.. :P

Av Helena - 10 september 2010 14:50

Ibland så sluta mitt spotify ock funka och jag måste ta bort det från datan och ladda hem nytt.. Varför blir det så?!


Av Helena - 10 september 2010 14:24

Är så otroligt sugen på att handla en massa kläder!! Vill ha nya kläder.. Hellst nyss!! :P Men ekonomin ser väl inte direkt ut som den bästa när man är sjukskriven så får väl nöja mig med att titta på nätet.. =(


Sen måste man ju försöka spara lite pengar till allt som ska köpas till bäbis också!! :D Ska köpa säng och bilstol av Linda i alla fall.. Tur att man har folk i sin närhet som man kan få köpa saker av!! ♥


Kram Walle  



Av Helena - 10 september 2010 10:49

I dag tänker vi äta nå gott (om ja kan äta då) och ha en mys dag!! Kanske gå på marknan en sväng och kolla.. El det måste man ju nästan göra.. Fast en massa lukter där..


I går var en riktigt dålig dag men i dag känns det lite bättre.. Just nu i alla fall!! =)


Inte mycket till sol ute i dag.. hoppas på att det inte kommer bli regn nu i marknads helgen...


Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards