♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Helena - 8 september 2010 21:45

Nu är ja riktigt trött men har haft fullt upp hela dagen också..


*Träffa Linda

*Personal möte

*Madrass jakt


Har köpt mig ett nytt halsband fast det blev inte det jag ville ha från början.. Hittade inte någon bild på det på nätet men ska knäppa ett kort på det sen så får ni se.. Det är silver med ett litet hjärta på! ♥ Linda å jag sprang runt på stan i dag å leta halsband! Tack för hjälpen Linda!!♥


Sen har vi även köpt en ny lampa till vardagsrummet mycket bra blev det!!

  


Kram Walle  

Av Helena - 8 september 2010 10:31

Ny dag och har ganska mycket att göra i dag.. Undra hur det kommer gå?!


*Träffa Linda

*Personal möte

*Madrass jakt


Mycket det för en som inte är vän vid att göra så mycket just nu utan att börja må dåligt.. Men bara att vänja sig kanske om man ska börja jobba igen då.. Skulle ju så gärna vilja göra det med hur kul och lätt är det att må så dåligt och spy flera gånger när man jobbar.. =(


Jaja det ordnar sig säkert! =)

Ha en bra dag!!

Kram Walle  

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards