♥ One life - Live it! ♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Helena - 28 augusti 2010 11:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 27 augusti 2010 16:27

Håller på att förbereda maten för kvällen.. Bäst att börja i tid så man hinner vila ibland också.. Tacos blir det i kväll!! :D  Tomas får göra köttfärs han.. Klarar inte riktigt av att stå vid spisen för alla lukter.. Spy pauser kanske blir det då.. :P Åsa och hennes familj ska komma å äta med oss det ska bli trevlans.. Har sovit några timmar i dag på dagen.. Hoppas man orkar hålla sig vaken ett tag i kväll..


 Nettan vill att ja ska följa med ut i kväll också.. Får se om tant orkar med nå sånt.. Känner mig så just nu faktiskt.. :P


Tack å hej!! Kram//Walle   



Av Helena - 27 augusti 2010 11:25

Hudik är nog en för liten stad.. Tänk att folk ska behöva reta sig på att man är hemma å sjukskriven också.. För att man är gravid å ja visst det är inte någon sjukdom men inte kul att spy hemma hos brukarna heller..


Jag har inte ens varit hemma å varit sjuk från jobbet innan!! Ja ja nog om det..

Av Helena - 27 augusti 2010 11:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 26 augusti 2010 13:54

  Först är det bilder i från stuga när ja fyllde år! Sen är det bilder från personalfesten i början av sommaren.. två mycket roliga dagar.. Så roligt också på personalfesten att alla kunde komma, Inte ofta det händer!!


  

Av Helena - 26 augusti 2010 11:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 25 augusti 2010 10:01

Ta och svara på min fråga nu i omröstningen på vänster sida! =)   




   

Av Helena - 23 augusti 2010 22:07

Så ska ju jag och Tomas ha barn i Februari, känns mycket spännande!!  Är just nu i vecka 16. Fast jag mår ju inte allt för bra.. Mår illa och spyr är en vanlig vardag nu skulle man kunna säga.. Det är väl mycket om det mina blogg inlägg handlar om nu.. :P


Det var en liten snabbt inlägg nu bara om det! ;)

Kram//Walle!

Presentation


Är 27 år, bor i Hudiksvall med min lilla grabb. Jobbar i hemtjänsten i Rogsta har just börjat jobba igen efter varit mammaledig i 1,5 år!

Tycker om att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar!! Men mest av allt tycker jag om att bara se och va

Klocka

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards